رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
کد خبر: ۲۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی بهصورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفتوگو کردند.به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی عصر یکشنبه(۷ اردیبهشت) در گفتوگویی تلفنی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در خصوص آخرین تحولات منطقهای، مبارزه با شیوع کرونا و سایر مسائل مورد علاقه، رایزنی و تبادلنظر کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین