|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۹

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات

کد خبر: ۲۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به‌صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی عصر یکشنبه(۷ اردیبهشت) در گفت‌وگویی تلفنی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، مبارزه با شیوع کرونا و سایر مسائل مورد علاقه، رایزنی و تبادل‌نظر کردند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین