ویتنام حمله هکری به چین را اتهامزنی "بیاساس" خواند
کد خبر: ۲۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
وزارت امور خارجه ویتنام امروز (پنجشنبه) گزارشی مبنی بر اینکه هکرهای مرتبط به دولت این کشور برای نفوذ به سازمانهای دولتی چینی که در کانون تلاش پکن برای محدود کردن شیوع کروناویروس هستند، "بیاساس" توصیف کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روز چهارشنبه شرکت آمریکایی امنیت سایبری «فایرآی» اعلام کرد، این هکرها برای نفوذ به حسابهای ایمیل شخصی و کاری نیروهای وزارت مدیریت اضطراری چین و دولت ووهان، شهری که در کانون شیوع کروناویروس قرار داشت، تلاش کردند.
نگو توآن تانگ، سخنگوی وزارت خارجه ویتنام در کنفرانس خبری هفتگی گفت: این اتهام بیپایه و اساس است. ویتنام انواع حملات سایبری را منع میکند که باید از طریق قانون محکوم شده و به شدت با آن برخورد شود. ویتنام مایل به همکاری با شرکای بینالمللی برای مبارزه با حملات سایبری است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین