ویدیو/ افشاگری علیه تعهدی که رئیس صدا و سیما ۱۵ سال قبل داده و عمل نکرده!
کد خبر: ۲۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
ماجرای تعهد علی عسکری، رئیس فعلی صدا و سیما و معاون فنی وقت این سازمان در ژنو(کنفرانس بین المللی اتحادیه مخابرات جهانی وابسته به سازمان ملل متحد) برای تخلیه باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ و در اختیار قراردادن این باندها برای توسعه شبکه تلفن همراه از زبان محمود خسروی، رئیس اسبق سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی را بشنوید.

برای مشاهده "ویدیو" روی "عکس" کلیک کنید
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین