|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۹

ویدیو/ واکنش محسن تنابنده به انتقادات ، فحاشی و ساخت بازی انیمیشن برای پایتخت۶!

کد خبر: ۲۹۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
محسن تنابنده در اینستاگرامش نوشت: پایتخت شده گوشت قربونی هر کی از هر طریقی که بتواند مصاحبه، نقد، فحاشی، بازی می سازد و عمدا سوء استفاده می کند و بعد هم از سر عادت عمده ما شکایت می کند که گوشتش فلان بود و فلان. فارغ از لحظه ای که گشنه بود. یاد گرامیتان باشد همیشه باید قربانی باشد که سر سفره ش بشینید پس بد نیست گاهی اوقات بگویید خدا پدرشو بیامرزه یه وعده مهمونمون کرد حالا کم یا زیاد، البته روی صحبتم معلومه که چه کسانی هستند وگرنه نوش جان ملت که تمام قد کنارشون هستم.
برای مشاهده "ویدیو" روی "عکس" کلیک کنید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین