توئیت ظریف در پایان سفر رئیس جمهور به ژاپن
کد خبر: ۲۸۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی سفر رئیس جمهور به ژاپن را سفری تاریخی خواند و گفت که در این سفر علاوه بر مقامات سیاست خارجی، دیدارهای خوبی با مسئولان صنعت ژاپن نیز داشته است.محمد جواد ظریف در توئیت خود آورده است: "پایان سفر ریاست جمهوری به توکیو با برنامهای فشرده و بازگشت به میهن در شب یلدا. در نخستین سفری اینچنین به ژاپن طی ۱۹ سال گذشته، با رهبران سیاست خارجی و صنایع ژاپن تعامل کردیم و مسأله مهم این که نودمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و ژاپن را جشن گرفتیم."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین