خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اولویت اول دولت
کد خبر: ۲۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
الیزابت دوم در سخنرانی خود گفت که دولت باید در تاریخ ۳۱ ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کند. وی افزود که دولت لوایحی را برای بیشترین استفاده از برگزیت تصویب خواهد کرد، از جمله در زمینه آغاز نبادلات تجاری با دیگر اقتصادهای جهان.

ملکه بریتانیا گفت که دولت باید در تاریخ ۳۱ ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کند.به نقل از خبرگزاری شینهوا، «الیزابت دوم»، ملکه بریتانیا، امروز -پنجشنبه- گفت که خروج این کشور از اتحادیه اروپا اولویت اول دولت «بوریس جانسون»، نخستوزیر بریتانیا خواهد بود.
الیزابت دوم در سخنرانی خود گفت که دولت باید در تاریخ ۳۱ ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کند. وی افزود که دولت لوایحی را برای بیشترین استفاده از برگزیت تصویب خواهد کرد، از جمله در زمینه آغاز نبادلات تجاری با دیگر اقتصادهای جهان.
وی در ادامه گفت: «وزرای من روابط آینده بریتانیا با اتحادیه اروپا را بر مبنای توافق تجارت آزاد دنبال خواهند کرد تا به کل کشور سود برسد. آنان همچنین مذاکرات تجاری با دیگر اقتصادهای پیشرو جهان را آغاز خواهند کرد.»
الیزابت دوم همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت در زمینه بهبود نظام سلامت عمومی، مالیات و همچنین دادکستری قدم بردارد. او همچنین اعلام کرد دولت در راستای حذف کامل عوامل تولید گازهای گلخانهای تا سال ۲۰۵۰ گام خواهد برداشت.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین