ارتباطات بینالملل به شرایط عادی بازگشت
کد خبر: ۲۸۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
او در تازهترین خبر با اعلام اینکه ارتباطات بینالملل وصل شده افزود: با ایجاد مدار پشتیبان و اصلاح مسیرهای فیبر بینالملل، از دقایقی قبل، اینترنت به شرایط عادی بازگشت.
پس از گذشت دو ساعت از قطعی ارتباطات بینالملل، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: ارتباطات بینالملل به شرایط عادی بازگشته است.سجاد بنابی ظهر امروز با اعلام خبر قطعی اینترنت در توییتر خود به شرح علت این اتفاق پرداخت و قول پیگیری داد.
او در تازهترین خبر با اعلام اینکه ارتباطات بینالملل وصل شده افزود: با ایجاد مدار پشتیبان و اصلاح مسیرهای فیبر بینالملل، از دقایقی قبل، اینترنت به شرایط عادی بازگشت.
وی گفت: ضمن عرض پوزش از اختلال رخ داده، که خارج از محدوده ایران بوده است، از شکیبایی شما متشکریم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین