"سفارت آمریکا برخی کارمندانش را از عراق خارج کرده "
کد خبر: ۲۸۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
یک منبع عراقی به روسیا الیوم گفت، سفارت آمریکا در بغداد از هفتهها پیش اقدام به خارج کردن تعدادی از کارمندان غیرضروریاش به خارج از عراق کرده است که علت آن وضعیت کنونی این کشور است.
یک منبع عراقی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، سفارت آمریکا از چند روز پیش در هشدار مداوم به سر میبرد.یک منبع عراقی به روسیا الیوم گفت، سفارت آمریکا در بغداد از هفتهها پیش اقدام به خارج کردن تعدادی از کارمندان غیرضروریاش به خارج از عراق کرده است که علت آن وضعیت کنونی این کشور است.
به گفته این منبع، سفارت از چند روز پیش بعد از تهدیداتی که از سوی برخی گروههای مسلح دریافت کرده در حالت هشدار به سر میبرد.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین