|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۱

اورژانس: در 3 روز گذشته 8هزار نفر به خاطر آلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند / بیشترین آمار در استان‌های تهران، اصفهان، البرز و مرکزی بود

کد خبر: ۲۸۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
اورژانس: در 3 روز گذشته 8هزار نفر به خاطر آلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند / بیشترین آمار در استان‌های تهران، اصفهان، البرز و مرکزی بود
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت مراجعین بیماران قلبی و تنفسی از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذر به دلیل افزایش آلودگی هوا به مراکز اورژانس توضیح داد: در استان‌های اصفهان، البرز، تهران و مرکزی، شاهد بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز اورژانس بوده‌ایم.
 سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: با افزایش آلودگی هوا ۷۹۱۶ نفر به دلیل مشکلات تنفسی و قلبی به مراکز اورژانس مراجعه کرده‌اند.

 مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت مراجعین بیماران قلبی و تنفسی از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذر به دلیل افزایش آلودگی هوا به مراکز اورژانس توضیح داد: در استان‌های اصفهان، البرز، تهران و مرکزی، شاهد بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز اورژانس بوده‌ایم.

وی که با فارس گفتگو می کرد، افزود: به طور کلی ۷۹۱۶ نفر به دلیل مشکلات تنفسی و قلبی با افزایش آلودگی هوا به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: استان تهران با ۶۰۳۴ مراجعه در صدر این جدول قرار دارد و استان اصفهان نیز با هزار مراجعه در رده بعدی قرار گرفته است.

خالدی با بیان اینکه پایگاه‌های اورژانس با افزایش آلودگی هوا با آماده‌باش کامل به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند گفت: هموطنان نیز لازم است نکات ایمنی از جمله زدن ماسک را رعایت کرده و از تردد غیرضرور بیرون از منزل خودداری کنند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین