ادارات اهواز در روز سهشنبه تعطیلاند
کد خبر: ۲۸۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
با توجه به وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، فردا سهشنبه (۲۶ آذرماه) تمامی ادارات شهرستان اهواز به جز ادارات و سازمانهای خدماتی و امدادی، تعطیل خواهند بود.
فرماندار اهواز از تعطیلی ادارات اهواز در روز سهشنبه به دلیل بارندگی شدید و وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی آبگرفتگی معابر خبر داد.جمال عالمی نیسی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، فردا سهشنبه (۲۶ آذرماه) تمامی ادارات شهرستان اهواز به جز ادارات و سازمانهای خدماتی و امدادی، تعطیل خواهند بود.
وی افزود: امروز بارندگی در اهواز در حد غیر قابل تصور بوده و در بازه زمانی کوتاهی، حدود ۹۰ میلیمتر در اهواز باران باریده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین