|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۴۰

ادارات اهواز در روز سه‌شنبه تعطیل‌اند

کد خبر: ۲۸۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
با توجه به وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، فردا سه‌شنبه (۲۶ آذرماه) تمامی ادارات شهرستان اهواز به جز ادارات و سازمانهای خدماتی و امدادی، تعطیل خواهند بود.
  فرماندار اهواز از تعطیلی ادارات اهواز در روز سه‌شنبه به دلیل بارندگی شدید و وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی آبگرفتگی معابر خبر داد.

جمال عالمی نیسی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، فردا سه‌شنبه (۲۶ آذرماه) تمامی ادارات شهرستان اهواز به جز ادارات و سازمانهای خدماتی و امدادی، تعطیل خواهند بود.

وی افزود: امروز بارندگی در اهواز در حد غیر قابل تصور بوده و در بازه زمانی کوتاهی، حدود ۹۰ میلیمتر در اهواز باران باریده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین