فلاحتپیشه از حضور در انتخابات مجلس انصراف داد
کد خبر: ۲۸۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
از ابتدا بنایی برای ثبتنام در انتخابات نداشتم ولی به اصرار برخی دوستان ثبتنام کردم آنها مرا برای ثبتنام قانع کردند ولی برای حضور در مجلس قانون نشده بودم.
حشمتالله فلاحتپیشه از حضور در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.فلاحتپیشه نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با ایسنا، در توضیح دلیل انصرافش از حضور در انتخابات مجلس یازدهم گفت: از ابتدا بنایی برای ثبتنام در انتخابات نداشتم ولی به اصرار برخی دوستان ثبتنام کردم آنها مرا برای ثبتنام قانع کردند ولی برای حضور در مجلس قانون نشده بودم.
وی ادامه داد: سه دوره سابقه نمایندگی و خدمت به مردم را دارم و احساس نمیکنم به اهدافم برای خدمت به مردم در مجلس آینده برسم و فرصت خدمت داشته باشم.
فلاحتپیشه با ابراز امیدواری از برگزاری انتخاباتی پرشور گفت که نامه انصراف از حضور در انتخابات را صبح امروز به فرمانداری کرمانشاه داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین