آمریکا فرمانده ارتش میانمار را در فهرست سیاه قرار داد
کد خبر: ۲۸۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن چهار رهبر نظامی میانمار از جمله مین آنگ هلیانگ، فرمانده ارتش این کشور را به اتهام سوء استفاده از حقوق بشر علیه اقلیت روهینجا در فهرست سیاه خود قرار داده است.
آمریکا امروز، سهشنبه چهار رهبر نظامی میانمار از جمله فرمانده ارتش این کشور را در فهرست سیاه خود قرار داد.
وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن چهار رهبر نظامی میانمار از جمله مین آنگ هلیانگ، فرمانده ارتش این کشور را به اتهام سوء استفاده از حقوق بشر علیه اقلیت روهینجا در فهرست سیاه خود قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این سختگیرانهترین اقدامی است که واشنگتن به خاطر سوء استفاده از حقوق بشر علیه میانمار صورت داده است.
در بیانیه وزارت خزانهداری آمریکا آمده است، این تحریمها شامل فرمانده ارتش میانمار، معاون او و دو تن از رهبران پیاده نظام ارتش این کشور میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین