محمود صادقی: وزارت اطلاعات از مشارکت برخی عناصر در تخریب اماکن عمومی گزارش دهد
کد خبر: ۲۸۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که وزارت اطلاعات گزارشی از احتمال مشارکت برخی عناصر در حمله و تخریب اماکن عمومی به مردم ارائه کند.محمود صادقی نماینده تهران در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
« با توجه به برخی گزارشهای نگرانکننده درباره احتمال مشارکت برخی عناصر (شاید خودسر) در حمله و تخریب اماکن عمومی، ضروری است نهادهای ذیربط، بویژه وزارت اطلاعات این موضوع را بررسی و نتیجه را به مردم گزارش دهند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین