اجرای طرح رتبهبندی معلمان از هفته آینده آغاز می شود
کد خبر: ۲۸۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷
هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری نظام رتبهبندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتی نوشت: عملیات اجرایی طرح رتبه بندی معلمان از هفته آینده آغاز می شود.حاجی میرزایی در این توئیت افزود: در اجرای وعده رییس جمهوری و قولی که داده بودم، طرح رتبهبندی معلمان امروز (یکشنبه) به تصویب هیات دولت رسید.
وی ادامه داد: انشالله عملیات اجرایی آن از هفته آینده آغاز می شود و امتیازهای جدید از ابتدای مهرماه برای همه معلمان محاسبه، اعمال و پرداخت خواهد شد.
هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری نظام رتبهبندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.
بر اساس این مصوبه، معلمان در پنج رتبه، طبقهبندی میشوند و عوامل امتیاز آور برای ارتقای رتبه بر مبنای تحصیلات - مهارت و توانایی ها، دوره های آموزشی، سنوات خدمت و تجربه مربوط محاسبه میشود.
هیات دولت در نشست امروز خود مبلغ ۲۰ هزار میلیارد برای اجرای این طرح تخصیص داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین