وزیر خارجه عربستان: گروه 20 در ریاض، روی چالشهای اقتصاد جهانی متمرکز خواهد شد
کد خبر: ۲۸۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸
به گفته وی، عربستان طی یک سال ریاستش بر این گروه میزبان بیش از ۱۰۰ نشست خواهد بود و این نشستها در موضوعات مختلف و در راستای تحقق اهداف گروه ۲۰ خواهند بود.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد دور آتی اجلاس سران گروه ۲۰ به میزبانی ریاض، بر مساله مقابله با چالشهای قرن ۲۱؛ اقتصاد جهانی، تقویت همکاری و هماهنگی بینالمللی تمرکز خواهد کرد.به گزارش ایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط گفت: گروه ۲۰ در دور آتی موضوعات توانمندسازی انسان، ایجاد فرصتهای اقتصادی، ارتقاء پایداری کره زمین و بهرهمندی از مزایای پیشرفت فناوری و نوآوری را مورد بررسی قرار خواهد داد.
به گفته وی، عربستان طی یک سال ریاستش بر این گروه میزبان بیش از ۱۰۰ نشست خواهد بود و این نشستها در موضوعات مختلف و در راستای تحقق اهداف گروه ۲۰ خواهند بود.
عربستان اخیرا ریاست این گروه را از ژاپن تحویل گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین