اطلاعیه هواشناسی درباره آلودگی تهران و چهار شهر
کد خبر: ۲۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلایندههای جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیشبینی میشود.
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیهای از افزایش غلظت آلایندههای جوی در تهران و چهار شهر صنعتی دیگر خبر داد.بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلایندههای جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیشبینی میشود.
این شرایط تا پنجشنبه (۷ آذرماه) ادامه دارد و موجب کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروههای حساس میشود. از این رو توصیه میشود افراد بویژه بیماران تنفسی و قلبی، افراد مسن و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین