|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۰۰

اطلاعیه هواشناسی درباره آلودگی تهران و چهار شهر

کد خبر: ۲۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیش‌بینی می‌شود.
 سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و چهار شهر صنعتی دیگر خبر داد.

 بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط تا پنجشنبه (۷ آذرماه) ادامه دارد و موجب کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه‌های حساس می‌شود. از این رو توصیه می‌شود افراد بویژه بیماران تنفسی و قلبی، افراد مسن و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین