رایزنی وزرای امور خارجه امارات و آمریکا
کد خبر: ۲۸۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
طبق بیانیه منتشر شده از وزارت امور خارجه آمریکا، پمپئو و بن زائد درباره آنچه ضرورت مقابله با رفتار بیثباتکننده ایران خوانده شده است، مذاکره کردند.

وزرای امور خارجه آمریکا و امارات متحده عربی در دیداری با مواضعی ضدایرانی درباره ایران رایزنی کردند.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه این کشور، روز جمعه، با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی دیدار و درباره ایران و موضوعات منطقهای گفتوگو کردهاند.
طبق بیانیه منتشر شده از وزارت امور خارجه آمریکا، پمپئو و بن زائد درباره آنچه ضرورت مقابله با رفتار بیثباتکننده ایران خوانده شده است، مذاکره کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین