|
|
امروز: دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰
کد خبر: ۲۷۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از ضرورت الزام دریافت پروانه خدمتگزاری برای تمامی کارکنان اماکن عمومی پایتخت خبر داد.
 معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از ضرورت الزام دریافت پروانه خدمتگزاری برای تمامی کارکنان اماکن عمومی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تقی افرند دراین‌باره گفت: به استناد ماده ۸ آیین نامه نظارت بر اماکن عمومی، تمامی صاحبان اماکن عمومی، موظفند لیست کارکنان خود اعم از ایرانی و غیرایرانی را از طریق مراجع صدور پروانه به نیروی انتظامی معرفی کنند تا پس از بررسی های لازم و در صورت تأیید صلاحیت، برای آنان پروانه خدمتگزاری صادر شود.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار پروانه خدمتگزاری یکسال است، گفت: کارکنان اماکن عمومی موظفند همه ساله نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند و در صورت تغییر هر یک از کارکنان شاغل در اماکن عمومی موصوف که دارای پروانه خدمتگزاری هستند، مراتب باید ظرف ۴۸ ساعت از سوی صاحبان این اماکن، به پلیس اعلام شود تا تمهیدات لازم در این خصوص انجام شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین