اطلاعیه شورای نظارت درباره جلسهای که قرار بود تکلیف «نود» و «برنده باش» را مشخص کند
کد خبر: ۲۶۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
شورای نظارت بر صداوسیما صبح امروز جلسهای با حضور تعدادی از مدیران تلویزیون برگزار کرد تا به حاشیههای هفتههای اخیر رسانه ملی بپردازد.
شورای نظارت بر صداوسیما صبح امروز جلسهای با حضور تعدادی از مدیران تلویزیون برگزار کرد تا به حاشیههای هفتههای اخیر رسانه ملی بپردازد.به گزارش خبرآنلاین؛ شورای نظارت بر صداوسیما صبح دوشنبه جلسهای تشکیل داد تا هم تکلیف ستاره مربعها و تبلیغات اپلیکیشنها در صداوسیما را مشخص کند، هم از مدیران صداوسیما درباره حذف برنامه باسابقه «نود» و حواشی برنامه پرحاشیه «برنده باش» که به تذکر رهبری منجر شد سوال کند. متن اطلاعیهای که کانال تلگرامی شورای نظارت درباره این جلسه منتشر کرده به شرح زیر است:
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در جلسه ۴۶۰ روز دوشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۹۸ پس از بررسی بعضی موضوعات مطرح شده پیرامون بعضی از برنامههای صداوسیما با حضور معاونین سیما و اداری و مالی و منابع انسانی و مدیران مربوطه سازمان صداوسیما تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت:
۱- تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامههای صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.
۲- شایسته است درمورد برنامههای پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاعرسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.
۳-شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایههای انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیهکنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهایِ نو و جوان را هم فراهم آورد.
۴- در تهیه و تولید برنامههای مشارکتی با ارزش افزوده، شایسته است سازمان صداوسیما سعی کند در جذب منابع مالی برای برنامههای خود بر دو اصل شفافیت و پایدار بودن تأکید بیشتری داشته باشد و متناسب با درآمدهای واقعی نسبت به تولید برنامههای مختلف تعهد ایجاد کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین