اختصاص ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها در سال ۹۸
کد خبر: ۲۵۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
نمایندگان مجلس در مصوبهای مقرر کردند ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی روستاها در سال ۹۸ اختصاص یابد.
نمایندگان مجلس در مصوبهای مقرر کردند ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی روستاها در سال ۹۸ اختصاص یابد.به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعدازظهر امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ در بخش هزینهای، بند «د» تبصره ۱ لایحه بودجه سال ۹۸ را به تصویب رساندند که براساس آن وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذیربط مکلف است از محل سهم چهارده و نیمدرصد (۵/ ۱۴%) شرکت مذکور تا میزان پانزده هزار میلیارد (۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال نسبت به گازرسانی به روستاها و اتمام طرح (پروژه) های نیمهتمام گازرسانی به روستاها، تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، شهرستانهای خور و بیابانک و خراسان جنوبی، اقدامات لازم را بهعمل آورد.
به موجب این مصوبه، هزینههای مربوط به گازرسانی به مدارس و مساجد روستاهای گازرسانیشده از محل این منابع قابل تأمین است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین