مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفتتپه واریز شد
کد خبر: ۲۴۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
استاندار خوزستان از واریز مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفت تپه خبر داد.غلامرضا شریعتی طی یادداشتی در صفحه توئیتر خود نوشت:
براساس توافق انجام شده با مالک شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز دوشنبه ،دومین حقوق کارگران هفت تپه واریز شد. باهمت کارگران عزیز و برداشت نیشکر و تولید شکر،مشکلات درآینده برطرف خواهد شد.در راستای حمایت های نظام و دولت تدبیروامید از تولید و اشتغال، درکنار کارگران خواهیم بود.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین