|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۰۰

مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفت‌تپه واریز شد

کد خبر: ۲۴۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
استاندار خوزستان از واریز مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفت تپه خبر داد.

 غلامرضا شریعتی طی یادداشتی در صفحه توئیتر خود نوشت:

براساس توافق انجام شده با مالک شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز  دوشنبه ،دومین حقوق کارگران هفت تپه واریز شد. باهمت کارگران عزیز و برداشت نیشکر و تولید شکر،مشکلات درآینده برطرف خواهد شد.در راستای حمایت های نظام و دولت تدبیروامید از تولید و اشتغال، درکنار کارگران خواهیم بود.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین