درودگر: پول تبلیغات محیطی از این ماه به باشگاهها پرداخت میشود
کد خبر: ۲۳۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۰
رییس کمیته بازریابی سازمان لیگ اعلام کرد از ماه جاری مبالغ تبلیغات محیطی به باشگاه پرداخت میشود.
رییس کمیته بازریابی سازمان لیگ اعلام کرد از ماه جاری مبالغ تبلیغات محیطی به باشگاه پرداخت میشود.به گزارش ایسنا، پس از گذشت ماهها از آغاز لیگ هجدهم و پرداخت نکردن پول تبلیغات محیطی به باشگاهها سر انجام صادق درودگر در حاشیه قرعهکشی مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد از ماه جاری این مبالغ به صورت رفته رفته پرداخت میشود.
مدتی قبل گفته شده بود که سازمان لیگ با اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ به مشکل خورده اما شروع روند پرداخت این مبالغ به باشگاهها نشان از رفع شدن مشکلات پیش آمده دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین