سقوط مرگبار مرد میانسال از بالای پل عابرپیاده
کد خبر: ۲۰۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
مرد میانسال پس از سقوط از پل عابرپیاده در خیابان ابوذر به کام مرگ فرورفت.
مرد میانسال پس از سقوط از پل عابرپیاده در خیابان ابوذر به کام مرگ فرورفت.ساعت 4:05 بامداد امروز مأموران کلانتری 161 ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد چهل و هشت سالهای پس از سقوط از یک پل عابرپیاده در خیابان ابوذر جان خودش را از دست داده است.
با اعلام مراتب این حادثه به بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده آغاز شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین