|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
علی منصوری می‌گوید رابط بین پرسپولیس و دو باشگاه لس‌آنجلس گالکسی و ردبولز برای بازی دوستانه آنها بوده است.
مدیرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای بازی دوستانه با لس‌آنجلس گالکسی اظهار کرد: تماس مستقیمی با من در کار نبود اما باشگاه پرسپولیس از طریق یک گروه هلندی برای ما نامه نوشت که علاقمند است یکی، دو بازی دوستانه در آمریکا برگزار کند. من هم از آنجا که با مدیران باشگاه‌ها در MLS ارتباط دارم. با مدیران لس‌آنجلس گالکسی و ردبولز صحبت کردم. آنها به برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس و همچنین استقلال علاقمند هستند اما مشکل اینجاست که زمان‌های پیشنهادی طرفین برای برگزاری بازی به یکدیگر نمی‌خورد. مثلا دو باشگاه آمریکایی دوست دارند که اوایل اسفند با پرسپولیس بازی کنند اما آن زمان در اواسط لیگ ایران خواهد بود و با این وضعیت مشخص نیست که دو طرف سر چه تاریخی با هم به توافق برسند.

منصوری همچنین گفت: علاقه پرسپولیس به این است که در خود آمریکا اردوی یک هفته‌ای برگزار کند و در برنامه‌هایشان بود که با تیم ما هم تقابلی داشته باشند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز درباره مبلغ رضایتنامه امیر عابدزاده که قرار بود از سوی پرسپولیسی‌ها به این باشگاه پرداخت شود، گفت: مقدار زیادی از این پول پرداخت نشده اما امیدواریم هرچه زودتر این کار انجام شود. من شخصا از اینکه پرسپولیس هنوز پول رضایتنامه عابدزاده را نداده ناراحت نیستم اما اگر مدیران ایرانی بدانند که در آمریکا سیستم چگونه است، به ما بیشتر کمک می‌کنند. در اینجا همه چیز با اروپا و آسیا فرق دارد و باشگاه‌ها متعلق به لیگ هستند، بنابراین ما دستمان بسته است. این موضوع برای من گران تمام شده چراکه به کارمندان و بازیکنانم قول داده بودم که سروقت پول‌ها را پرداخت می‌کنم.

او همچنین درباره همکاری احمدرضا عابدزاده با باشگاه خود گفت: او یک سال به عنوان مربی دروازه‌بانان با ما قرارداد داشت و همچنین در کادرفنی ما حضور داشت و به مربیان کمک می‌کرد. در حال حاضر قراردادش تمام شده و به ایران برگشته است.

منبع:گروه ورزش سیمرغ
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین