کد خبر: ۹۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
وی ادامه داد: لازم نیست درباره مسایل فنی بازی حرف بزنم چون ما با این امتیاز در جایگاه خود ماندیم. به سعید رجبی و تیمش هم تبریک می گویم.
سرمربی تیم نفت تهران گفت: این همه رشادت و ایستادگی را در 15، 20 سال اخیر در هیچ تیمی ندیده بودم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در پایان بازی با سایپا اظهار داشت: تشکر می کنم از اینکه برای بازی ما به دستگردی آمدید؛ سال فوتبالی ما تمام شد و نفت سختکوش و باهوش با انسجام به فعالیت های خود پایان داد.

وی ادامه داد: لازم نیست درباره مسایل فنی بازی حرف بزنم چون ما با این امتیاز در جایگاه خود ماندیم. به سعید رجبی و تیمش هم تبریک می گویم.

منصوریان تأکید کرد: بازی نزدیکی را دیدید. جدا از مباحث فنی خواخش می کنم به این مسایل توجه کنید که بازیکنان نفت راست قامت ایستادند و درس بزرگی به فوتبال ایران دادند. این همه رشادت و ایستادگی را در 15، 20 سال اخیر در هیچ تیمی ندیده بودم که با این همه مشکل و ریاضت بتواند کنار بیاید. جای اکبر دارستانی خالی نباشد. ما به به احترام آن مرحوم بدنسازی به تیم نیاوردیم.

وی ادامه داد: ما این فصل 15 بازیکن جوان به لیگ معرفی کردیم و ما با نفت فقط یک مشکل داشتیم و آن هم بی پولی بود. تمام اعضای هیأت مدیره و کادر قبلی و جدید قول داده اند که مشکل تیم را برطرف کنند.

منصوریان گفت: البته نفت دو یادگاری هم برای من به جا گذاشت که یکی رحیم ایرانیان و دیگری بهرام مر شیبانی بودند. این دو مدیر الگوی بزرگی برای من بودند. این دو قبل از بازی با سایپا گریه کردند نه به خاطر مشکل مالی بلکه به این دلیل که فصل تمام شد. این دو نفر در این 700 روز دست مرا خالی نگذاشتند. ما هیچ مشکلی در این تیم نداشتیم و فقط مشکلمان مالی بود.

وی افزود: این تیم مرا با چالش هایی مواجه کرد که به درد 1000 سال آینده مربیگری ام می خورد و همچنین قهرمانی استقلال خوزستان را هم به عبداله ویسی تبریک می گویم که او مستحق ترین فرد برای قهرمانی بود و به مهدی تاج هم تبریک می گویم که لیگ را به خوبی برگزار کرد.

وی درباره اینکه آیا قرار است سرمربی استقلال شود گفت: درباره سرمربیگری استقلال در حال حاضر هیچ بحثی مطرح نیست و من هیچ توجهی به این موضوع ندارم و البته گمانه زنی های زیادی در این باره انجام شده ولی من تمام تمرکزم را روی این موضوع خواهم گذاشت تا عملکرد این فصلم را در روزهای اینده بررسی کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین