|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۹۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
صادق خرازی در همایش حمایت از نامزدهای لیست امید در هتل شهریار تبریز افزود : در اواخر دوران اصلاحات اشتباهاتی موجب قهر مردم شد که نتیجه آن، زوال و ناامنی را برآنان تحمیل کرد.
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه مردم نمی‌گذارند تفکرات احمدی نژادیسم دوباره بر کشور حاکم شود افزود: سراسر ایران منتظر حماسه ی آذربایحانی ها هستند تا با حضور مجدد در پای صندوق های رای، نامزدهای لیست امید را انخاب نمایند.

صادق خرازی در  همایش حمایت از نامزدهای لیست امید در هتل شهریار تبریز  افزود :  در اواخر دوران اصلاحات اشتباهاتی موجب قهر مردم شد که نتیجه آن، زوال و ناامنی را برآنان تحمیل کرد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به رد صلاحیت های گسترده در انتخابات افزود : دراین ارتباط به مردم آذربایجان جفا شد و آزاده ، محاهد و سرداری مانند مصطفی مولوی را رد صلاحیت کردند .

وی گفت : با این حال او با تمام ناملایماتی که درحقش شده نشسته و عزت و آزادی را با سکوت خود پیوند زده است .

وی اضافه کرد: مولوی اگر صلاحیتش تائید می‌شد ، کل آذربایجان به او رأی می‌دادند.

 وی افزود : عده‌ای چگونه به خود اجازه می‌دهند که به قافله اصلاحات که نظر اکثریت مردم است، اهانت کنند؟

خرازی گفت :ما مجلسی می‌خواهیم که همسو با دولت باشد و بتواند راه های پیشرفت و توسعه کشور را هموارکند.

وی با اشاره حماسه خرداد 92 و رای قاطع مردم به روحانی  تاکید کرد : اگر مردم سال 92 پای صندوق‌های رأی نمی‌آمدند اکنون کسانی در قدرت بودند که در کشور جنگ به راه انداخته بودند.

خرازی در باره بحث های بازگشت احمدی نژاد به عرصه سیاست اظهار کرد : مردم دیگر نمی‌گذارند تفکرات احمدی نژادیسم دوباره  بر کشور حاکم شود.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین