|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که در صورت محرومیت دونالد ترامپ از رقابت‌ها بسیاری از جمهوریخواهان به انتخابات پشت خواهند کرد.
نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که در صورت محرومیت دونالد ترامپ از رقابت‌ها بسیاری از جمهوریخواهان به انتخابات پشت خواهند کرد.

نظرسنجی مشترک رویترز و موسسه ایپسوس حاکی از آن است که درصورت عدم اجازه حزب جمهوریخواه به ترامپ برای شرکت در انتخابات دستکم یک سوم از رای‌دهندگان جمهوریخواه حامی ترامپ به انتخابات پشت خواهند کرد.

شخصیت‌های برجسته حزب جمهوریخواه اکثرا با این میلیاردر فعال در زمینه املاک مخالفند زیرا طبق پیش‌بینی‌ها درصورت معرفی ترامپ به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوریخواه وی در رقابت با همتای دموکرات خود کار به مراتب سختی پیش رو خواهد داشت.

طبق این نظرسنجی که در بازه زمانی 30 مارس تا 8 آوریل انجام شد 66 درصد از حامیان ترامپ به این سوال که درصورت عدم معرفی این سرمایه‌دار به عنوان نامزد نهایی آنها چه تصمیمی خواهند گرفت پاسخ دادند که به هر حال به نامزد نهایی رای خواهند داد. این درحالی است که نزدیک به 30 درصد از شرکت کنندگان دیگر در این نظرسنجی تاکید کردند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد و یا به نامزد حزب دموکرات رای خواهند داد.

ترامپ تا کنون بیشترین شانس را در میان نامزدهای دیگر حزب جمهوریخواه دارا است و بیشترین پیروزیها در انتخابات درون حزبی را به خود اختصاص داده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین