|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۹۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
هر چی سریال های تلویزیون را بالا و پایین کردیم باز هم کسی بهتر از سیروس مقدم پیدا نکردیم که بتوانیم با طیب خاطر عنوان بهترین کارگردان سال 95 را به او بدهیم.
میکائیل یک وسترن پلیسی بود که داستان آن در ناکجا آبادی در جنوب تهران اتفاق می افتاد داستانی که مقدم توانسته بود با همان سبک و سباق خودش آن را به خوبی روایت کند نکته بارز سریال خلق یک قهرمان درست و حسابی بود که مخاطب با وجود همه ضعف و قوت هایش آن را می پذیرفت.

 هر چی سریال های تلویزیون را بالا و پایین کردیم باز هم کسی بهتر از سیروس مقدم پیدا نکردیم که بتوانیم با طیب خاطر عنوان بهترین کارگردان سال 95 را به او بدهیم.

او امسال هم دو سریال روی آنتن داشت یکی میکائیل ودیگری فصل چهارم "پایتخت" که اتفاقا هر دو در نیمه اول سال روی انتن رفتند و با اختلاف توانستند در زمان پخششان عنوان پرمخاطب ترین سریال را از آن خودشان بکنند.

میکائیل یک وسترن پلیسی بود که داستان آن در ناکجا آبادی در جنوب تهران اتفاق می افتاد داستانی که مقدم توانسته بود با همان سبک و سباق خودش آن را به خوبی روایت کند نکته بارز سریال خلق یک قهرمان درست و حسابی بود که مخاطب با وجود همه ضعف و قوت هایش آن را می پذیرفت.

ضمن اینکه کاراکتر منفی سریال با بازی علیرضا خمسه هم بدمن خوب و کاملی از کار درآمده بود و مقدم توانسته بود به واسطه او قهرمانش را بهتر عرضه کند اما سیروس مقدم در روزهایی که میکاییل روی آنتن بود در شیرگاه مازندران فصل چهارم "پایتخت" را برای رمضان کلید زد سریالی که هر چند به نسبت سه فصل قبلی اش کمی در داستان گویی ضعیف بود اما باز هم به نسبت همه کارهای نمایشی دیگر تلویزیون موفق تر و پرمخاطب تر بود.







منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین