|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: روز گذشته در دو حادثه گازگرفتگی، چهار نفر جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: روز گذشته در دو حادثه گازگرفتگی، چهار نفر جان باختند.

جلال ملکی افزود: این دو حادثه در محله‌های نیاوران و نظام‌آباد روی داد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه اول که به فوت یک نفر منجر شد، ساعت 4 بعداز ظهر سه‌شنبه، سوم فروردین در محله نظام‌آباد اتفاق افتاد.

ملکی ادامه داد: حادثه دوم حدود ساعت 8 و نیم دیشب در یک واحد 50 متری مسکونی در منطقه نیاوران رخ داد که به فوت سه نفر منجر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره حادثه منطقه نیاوران گفت: در ساعت 20 و 28 دقیقه حادثه‌ گازگرفتگی در میدان نیاوران، کوچه جبلی به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که به محض اعلام حادثه، عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ایستگاه 106 به محل حادثه اعزام و مشاهده شد که در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی گازگرفتگی رخ داده است.

ملکی خاطرنشان کرد: به علت قفل بودن درهای ساختمان و حضور نداشتن ساکنان در واحدها، آتش‌نشانان از پنجره طبقه سوم وارد واحد ساختمانی و با یک خانواده سه نفره گازگرفته روبه‌رو شدند.

وی افزود: یک زن 40 ساله، یک مرد 45 ساله و فرزند 12 ساله‌شان در کف اتاق افتاده بودند که با حضور عوامل اورژانس تحویل آنها داده شدند اما پس از بررسی‌ها مشخص شد که هر سه نفر فوت کرده‌اند.

ملکی اضافه کرد: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی بررسی‌های لازم انجام و مشخص شد که نقص موتورخانه کوچک در طبقه منفی یک و تولید گاز مونوکسیدکربن علت فوت این خانواده سه نفره بوده است. این عملیات در ساعت 21 و 43 دقیقه به اتمام رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین