|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۸۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰
آقایان می‌خواستند تارتار را بیرون کنند و کردند. امیدوارم گذر زمان خودش همه‌چیز را به همه نشان دهد
  آقایان می‌خواستند تارتار را بیرون کنند و کردند. امیدوارم گذر زمان خودش همه‌چیز را به همه نشان دهد

کسی فکرش را هم نمی‌کرد محمد عباس‌زاده که دو فصل پیش به عنوان پدیده لیگ شناخته شد حالا برای ماندن در تیم راه‌آهن باید با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کند. مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی راه‌آهن درخصوص شرایط خود در این تیم بحران‌زده تهرانی صحبت‌های جالبی دارد!

گویا در حال حاضر تمرین نمی‌کنید.

بله؛ در این شرایط تمرین‌کردن واقعا سخت شده است و هیچ‌کس نمی‌داند تکلیفش چیست و هر کسی از راه می‌رسد این تیم را می‌زند و با این شرایط بعید است راه‌آهن بتواند دوام بیاورد.

یعنی مشکلات مالی آن‌قدر به تیم فشار آورده؟

مشکلات مالی یک طرف موضوع است. باور کنید خود من در حال حاضر هنوز 30درصد از قراردادم را نگرفته‌ام اما مشکل این است که به جز بحث مالی نمی‌دانم که آقایان چرا آن‌قدر در کار کادرفنی دخالت می‌کنند و می‌خواهند تیم را زمین بزنند.

دوست داری واضح‌تر صحبت کنی؟

از این واضح‌تر؟! این آقایان را همه می‌شناسند و می‌دانند که چون طرفدار استقلال هستند، هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند. در همین بازی برابر استقلال چون من لباس پرسپولیس را زیر پیراهن خودم پوشیده بودم، این آقا به سرمربی گفت من را تعویض کند و از آن روز کاری با من کرد تا من از فوتبال سیر شوم و من را بیچاره کردند.

یعنی به خاطر اینکه تو بازیکن پرسپولیس بودی با تو مشکل دارند؟

من چه کار کنم که خونم قرمز است و عاشق پرسپولیس هستم؟ آقایان رفته‌اند و یک بازیکن جوان را خودشان آورده‌اند؛ قرارداد این بازیکن از من بیشتر است.

حالا با این شرایط می‌خواهی چه کار کنی؟

من که کاری از دستم ساخته نیست. آقایان می‌خواستند تارتار را بیرون کنند و کردند؛ البته این مربی ما بسیار خوب و مهربان است ولی من حتی با این آقایان در تمرین سلام‌وعلیک هم نمی‌کنم. امیدوارم گذر زمان خودش همه‌چیز را به همه نشان دهد.

منبع : آی اسپورت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین