|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
»
کد خبر: ۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا مسوولیت و بار منفی زنده پخش نشدن جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی به دوش مجلس گذاشته می شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا مسوولیت و بار منفی زنده پخش نشدن جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی به دوش مجلس گذاشته می شود.

«بهرام بیرانوند» روز یکشنبه پیش از پایان جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی در تذکری اظهارداشت: جلسه رای اعتماد امروز به رغم این که وعده آن داده و تجهیزات نصب شده بود، پخش زنده نشد.

وی افزود: هیات رییسه صریحا اعلام کند که اراده مجلس پخش نشدن مستقیم جلسه رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی نبوده است.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن ابوترابی فرد» که ریاست ساعاتی از جلسه رای اعتماد را برعهده داشت درمورد پخش مستقیم جلسه علنی امروز مجلس توضیح داد که صدا و سیما پیشنهاد پخش مستقیم بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی را داد و مجلس هم مخالفتی نداشت، امروز هم نظر خاصی نداشتیم.

جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امروز در حالی در مجلس برگزار شد که صدا و سیما اقدام به پخش زنده این جلسه مهم از شبکه های تلویزیونی ازجمله شبکه خبر نکرد و فقط مذاکرات مجلس از رادیو فرهنگ پخش شد.

«علی لاریجانی» ادعای «مهدی کوچک زاده» نماینده تهران مبنی بر مانع شدن شدن رییس جمهوری و رییس مجلس از پخش مستقیم جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی را از صدا و سیما کذب اعلام کرد و گفت: رییس جمهوری درباره پخش مستقیم جلسه رای اعتماد از تلویزیون با من صحبتی نکرده است.

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس همچنین در تذکر دیگری گفت: یکی از روزنامه های وابسته به یک تفکر خاص در حوزه مسایل دینی و شیعی به شدت ساختار شکنی کرده است. آقای وزیر ارشاد حواست کجاست؟ وظیفه شما اعمال قانون است، کوتاهی نکنید؟

ابوترابی فرد نیز تذکر بیرانوند در مورد مطالب منتشر شده در یکی از روزنامه ها را وارد دانست و گفت: دستگاه های ذیربط با این نشریه برخورد قاطع کنند.
منبع: ایرنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین