|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در متن نامه ارسالی کیومرث هاشمی آمده است:
رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه‌ای به فدراسیون‌ها از آنها خواست تا پیشنهادات و توصیه‌های اصلاحی خود را برای فعالیت‌های جنبش جهانی المپیک بر اساس طرح «دستور کار۲۰۲۰» IOC ارائه دهند.

و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در متن نامه ارسالی کیومرث هاشمی آمده است:

بسمه تعالی

احتراماً، همانگونه که اطلاع دارید کمیته بین‌المللی المپیک در صدوبیست و هفتمین اجلاس خود که در دسامبر 2014 در موناکو برگزار شد، طرح «دستور کار 2020» را  که متضمن پیشنهادات و توصیه‌های اصلاحی برای فعالیت‌های آینده جنبش جهانی المپیک است، به عنوان سند مرجع با اکثریت آرا تصویب کرد. اصلاحات مندرج در این "دستور کار" حاصل یک سال بحث و مشاوره با اعضای جنبش المپیک و کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف و آحاد مردم بوده است.

با عنایت به ضرورت مشارکت فدراسیون‌های بین المللی و کمیته‌های ملی المپیک در اجرای مناسب این طرح که هم اکنون وارد فاز اجرایی  شده است و با توجه به اینکه بعضی مفاد این طرح در مجامع عمومی و جلسات فدراسیون‌های بین‌المللی مطرح و به بحث و بررسی گذارده خواهد شد، لذا لازم است که مبادی ذیربط در فدراسیون‌های ملی در جریان بخش‌های مرتبط  با کار خود قرار گیرند. بدین‌وسیله آن بخش از نکات اساسی این «دستور کار» که مستقیماً  با فعالیت‌های فدراسیون‌های  ملی مرتبط می‌شود جهت آگاهی و اقدام لازم ارسال می‌گردد.

همان طوری که اشاره شد این «دستورکار» هم اکنون وارد فاز اجرایی شده است ولی با این وجود، بالضروره در فرآیند اجرا مورد بازبینی‌های مکرر قرار خواهد گرفت. علی‌هذا مقتضی است در روند بررسی طرح که متن کامل آن نیز به زبان اصلی به ضمیمه است، علاوه بر آنچه که به عنوان نکات اساسی از سوی این کمیته مطرح گردیده با مطالعه متن کامل نظرات و پیشنهادات خود را جهت بررسی و احیاناً انعکاس به کمیته بین المللی المپیک اعلام نمایند.

کیومرث هاشمی

رئیس کمیته ملی المپیک

این نامه برای فدراسیون‌های زیر ارسال شد:

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سواری کاری، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، جعفر درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک، سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال، بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی، رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو، سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس، محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین