|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: «خیلی ناراحتم، به خاطر این همه هواداری که به ورزشگاه آمدند و متأسفم از اینکه آنها با شور و شوق زیادی آمدند اما ناراحت رفتند.»
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در دیدار برابر سایپا چوب بی تجربگی برخی بازیکنانش را خورد گفت: قانون فوتبال می گوید وقتی از موقعیت هایتان به درستی استفاده نکنید مجازات خواهید شد.

 برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: «خیلی ناراحتم، به خاطر این همه هواداری که به ورزشگاه آمدند و متأسفم از اینکه آنها با شور و شوق زیادی آمدند اما ناراحت رفتند.»

وی ادامه داد: «از طرف خودم و همکارانم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و آنها حق دارند که ناراحت شوند. این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، مجازات می‌شوید. ما هم در این بازی در دقیقه 91 مجازات شدیم و این به خاطر موقعیت‌هایی بود که از دست دادیم. وقتی موقعیت از دست می‌دهیم این امید به حریف داده می‌شود که جبران کند و متأسفانه این برای اولین بار نیست و چند بار این اتفاق برای ما تکرار شده است. اکنون با این شرایط خیلی سخت است که بازی را تفسیر کنم و اگر شما سؤالی دارید بپرسید.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش امروز خوب نبود، گفت: «بله، با شما موافقم و همیشه نمی‌توان زیبا بازی کرد. نمی‌توانم تفسیر کنم که چه اتفاقی می‌افتد متاسفانه ما در دقایق آخر بازی مسابقه را از دست می‌دهیم. ما در نیمه اول و بخش عمده بازی خوب ظاهر شدیم ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. تمرکز و نظم بالایی داشتیم. سایپا شانس‌های گل خوبی به وجود آورد. وقتی ما از موقعیت‌هایی که در نیمه اول ایجاد کردیم استفاده نبردیم و این عدم استفاده از موقعیت‌ها باعث می‌شود که در دفاع عدم اطمینان به وجود بیاید و همچنین حریف از این مساله انرژی بیشتری بگیرد.»

برانکو درباره اینکه چرا در دقایق پایانی مثل بازی با ذوب آهن دو مدافع را به زمین فرستاد گفت: «بله بنگستون اشتباه بزرگی انجام داد و بدتر از همه که من را نگران کرد، این بود که جنگنده و با انگیزه وارد زمین نشد. طبیعی است که اشتباه پشت اشتباه پیش می‌آید. گلی که ما خوردیم گلی است که شاید در 100 بازی یک بار زده می‌شود. سانتر با قوس بالا که در بخش کوچکی پر از بازیکن انجام می‌شود.»

وی در پاسخ به اینکه تیمش فرصت قرار گرفتن بالاتر از استقلال که حریف سنتی است را از دست داده گفت: «من هواداران را درک می‌کنم که عصبانی بشوند. متاسفانه ما امتیازها را ساده از دست می‌دهیم، دلیل عمده این مساله هم کم تجربگی تیم است. در مورد داوری هم نظر خاصی ندارم و فکر می‌کنم که مشکل خاصی را در داوری ندیدم چه خطاها و چه مسائل دیگر. تنها مقصر را باید خودمان بدانیم.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین