|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
کد خبر: ۸۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
برای آن گروه از بازنشستگان محترم که متقاضی استمرار عضویت بدون استفاده از وام و عدم کسر ٥ درصد از حقوق خود هستند، بخشنامه ٨٠٠ به قوت خود باقی است. لازم است فرهنگیان محترم در هنگام پر کردن فرم های استمرار عضویت دقت کافی داشته باشند.
  تک کارت سرمایه فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه در آبان و آذر ٩٤ صادر شد

به اطلاع می رساند کارت های بانک سرمایه بازنشستگان عضو موسسه در ماه های آبان و آذر ١٣٩٤ صادر و جهت تحویل به فرهگیان محترم به استان ها ارسال شده است.

 در آبان و آذر ١٣٩٤ بیش از هشت هزار نفر از فرهنگیان عضو موسسه به افتخار بازنشستگی نائل آمدند که برای آنها تک کارت بانک سرمایه صادر شده و سهم الشرکه آنها در نیمه اول اسفند به حسابشان واریز می شود.

منظور از بازنشستگان آبان و آذر، فرهنگیان محترمی است که در ماه های مذکور از آنان حق عضویت کسر نشده باشد.

فرهنگیان محترم در صورت تقاضای استمرار عضویت، می توانند از تسهیلات بدون بهره با کارمزد ٢ درصد و باز پرداخت ٣٦ ماهه معادل موجودی خود نزد موسسه بهره مند شوند.

سهم الشرکه بازنشستگان آبان و آذر در نیمه اول اسفند واریز می شود

با توجه به اینکه شارژ هماهنگ کارت ها در نیمه اول اسفندماه انجام خواهد شد لازم است فرهنگیان محترم در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

لازم به ذکر است برای فرهنگیان عضو مؤسسه که قبلاً در بانک سرمایه حساب داشته اند، کارت بانکی صادر نشده و سهم الشرکه ایشان به همان حساب بانکی قبلی نزد بانک سرمایه واریز خواهد شد.

مسوولیت توزیع کارت ها در استان ها به عهده شعب بانک سرمایه، نماینده موسسه و یا رابط استانی موسسه با همکاری اداره تعاون آموزش و پرورش منطقه است.

تبدیل سهم الشرکه به وام بدون بهره با پر کردن فرم استمرار عضویت

سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته محترم که کارت آنها تحویل شده است در نیمه اول اسفند به حساب ایشان واریز می شود که با تکمیل فرم استمرار عضویت به وام تبدیل خواهد شد.

امکان استمرار عضویت بدون استفاده از وام

برای آن گروه از بازنشستگان محترم که متقاضی استمرار عضویت بدون استفاده از وام و عدم کسر ٥ درصد از حقوق خود هستند، بخشنامه ٨٠٠ به قوت خود باقی است. لازم است فرهنگیان محترم در هنگام پر کردن فرم های استمرار عضویت دقت کافی داشته باشند.

این گروه از اعضا در هر زمانی به سرمایه خود نیاز داشتند می توانند با تغییر فرم استمرار عضویت، تقاضای وام بدون بهره بکنند.

کسر اقساط وام بدون بهره از فروردین ٩٥ آغاز می شود

اقساط وام بدون بهره بازنشستگان محترم به صورت ماهانه از حقوق بازنشستگی آنان کسر می شود. لازم به ذکر است که کسر اقساط و حق عضویت از فروردین ماه ١٣٩٥ آغاز خواهد شد .با این حال بازنشستگان می توانند از مبالغ موجود در کارت خود استفاده کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین