|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
وی با بیان اینکه استیلی بلافاصله پس از استعفا راهی تهران شده است،گفت: بررسی و پذیرش استعفای حمید استیلی به عهده هیات مدیره باشگاه ملوان است.
مدیر رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی با اعلام قطعی بودن استعفای سرمربی این تیم از جدایی پایان رافت نیز خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان مهران دیده بان با اعلام این خبر افزود: حمید استیلی قبل از آغاز تمرین دیروز(دوشنبه)ملوانان پس از صحبت با بازیکنان تیم از آنان خداحافظی کرده و استعفای خود را به صورت رسمی به باشگاه ملوان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه استیلی بلافاصله پس از استعفا راهی تهران شده است،گفت: بررسی و پذیرش استعفای حمید استیلی به عهده هیات مدیره باشگاه ملوان است.

دیده بان خاطرنشان کرد: هیات مدیره باشگاه ملوان امروز(سه شنبه) در تهران تشکیل جلسه داده و درخصوص بررسی استعفای سرمربی ملوان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تصمیمات لازم درخصوص استعفای استیلی بعنوان سرمربی و یا معرفی مربی دیگری برای هدایت تیم ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های فصل، در تهران مشخص خواهد شد.

تیم ملوان بندرانزلی روز(دوشنبه) در زمین مجموعه ورزشی حسن رود و پشت درهای بسته تمرینات خود را درحالی از سرگرفت که سرمربی آن در آغاز تمرین با بازیکنان خداحافظی کرد و بدلیل آنچه مشکلات مالی عنوان شده است، استعفا کرد .

تمرین ملوان همچنان ادامه دارد و بازیکنان زیرنظر کادر فنی بومی تمرینات خود را ادامه می دهند.
ملوان بندرانزلی روز جمعه ساعت 15و 30 دقیقه می بایست به مصاف تیم راه آهن تهران برود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین