|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور:
کد خبر: ۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: در 16 ماه گذشته یک هزار شغل جدید در زندان‌های استان اصفهان ایجاد شد.
رحیم مطهر نژاد روز گذشته(دوشنبه) در سفر یک روزه خود به گلپایگان در مراسم افتتاحیه مجتمع کارگاهی بنیاد تعاون زندان این شهرستان اظهارکرد: امیدواریم که با کمک مسؤولان مربوطه بازگشت سعادتمندانه زندانیان را در این شهرستان ایجاد نماییم.

وی ادامه داد: در16 ماه گذشته با تعاملی که با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفت 20هزار شغل جدید برای زندانیان در سطح کشور ایجاد شد که این رقم در استان اصفهان یک هزار شغل است.

مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: در شش ماهه دوم سال جاری با توجه به ظرفیت استان اصفهان، این پتانسیل وجود دارد که حداقل 500 شغل دیگر به شغل‌های ایجاد شده برای زندانیان اضافه شود.

مطهرنژاد با بیان اینکه زیبنده نیست که تعداد زندانیان کشور زیاد شود، افزود: باید به دنبال تغییر رویکردی در جهت پایین آوردن تعداد زندانیان کشور باشیم، زیرا در حال حاضر نیازی نیست که بسیاری از زندانیان زندانی باشند و این نشان از ضعف قانون‌های موجود است.

وی با اشاره به مجتمع‌های کارگاهی در زندان‌ها اظهارکرد: اگر زمینه اشتغال و درآمدزایی برای زندانیان فراهم شود بسیاری از مشکلات خانواده‌های آنان اعم از امرار معاش خانواده و تحصیل فرزندان برطرف می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین