|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
محمود گودرزی، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: خوشحالم به مراحل پایانی ورزشگاه نزدیک شدیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه آیا او از علی کفاشیان خواسته که در انتخابات شرکت نکند، گفت: من در جایگاهی نیستم که به کسی تکلیف کنم در انتخابات بیاید یا نیاید.

محمود گودرزی، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: خوشحالم به مراحل پایانی ورزشگاه نزدیک شدیم.

وی ادامه داد: دغدغه من این بود که پروژه تکمیل شود و مشاکت بخش خصوصی خیران و نهادهای دیگر باید در عرصه ساخت و ساز وارد شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: پروژه ورزشگاه نقش جهان به پایان نزدیک است و سالیان دراز این طرح دغدغه مردم بوده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارت عمرانی به منظور توسعه زیرساخت ها و ایجاد امکانات برای کاهش آسیب های اجتماعی اقداماتی را انجام دهد.

گودرزی ادامه داد: توسعه ورزش و افزایش تعداد ورزشگاه ها زمینه ساز کاهش بیماری ها و مشکلات اجتماعی است.

وی در مورد ورزشگاه نقش جهان هم تصریح کرد: پیش بینی نمی‌شد با این سرعت نقش جهان ساخته شود اما همه مسئولان از جمله استاندار و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دست به دست هم دادند و این اقدام اجرایی شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پروژه نفس های آخر تکمیل خود را می کشد، اظهار داشت: کشت زمین از چند روز دیگر آغاز و با شروع لیگ بازی‌هایی در آن انجام می شود.

وی افزود: اصفهان ظرفیت آن را دارد که با توسعه ورزش خود تیم های ملی را تقویت کند و باید تجهیزات مورد نیاز را برای این هدف ایجاد کنیم.

37 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی در عرصه ورزش آماده شده است

گودرزی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش به حمایت از بخش خصوصی نیاز دارد، گفت: باید بسترهایی برای تسهیل این موضوع از سوی مجلس صورت گیرد.

وی ادامه داد: اراده برای واگذاری طرح هایی به  بخش خصوصی وجود دارد اما موانع قانونی باعث شده که بخش خصوصی در این زمینه ورود نکند بنابراین باید بسترهای حضور بخش خصوصی در این عرصه افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری های وزارت ورزش به بخش خصوصی نیز گفت: در حال حاضر از سوی وزارت ورزش ۳۷ پروژه برای واگذاری معرفی شده و امیدوارم واگذاری به تصویب برسد تا بتوانیم در این راستا اقدامات جدی صورت دهیم.

استادیوم نقش جهان خردادماه آماده بازی است

وی پیرامون اینکه آیا قرار است ورزشگاه نقش جهان اصفهان بنا به قول‌های سال‌های قبل تکمیل و کامل به بهره برداری برسد یا خیر، نیز تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی تیم های کاری و اجرایی استادیوم این ورزشگاه با استانداردهای مورد نیاز و با کیفیت قابل توجهی تکمیل می شود و بعد از تکمیل بدون شک با پروژه های بزرگ کشورهای دنیا رقابت خواهد کرد.

گودرزی افزود: ما اعلام کرده ایم، استادیوم در خردادماه آماده بازی و تنها بخش هایی که مکمل کار هستند و در روند برگزاری مسابقه خللی ایجاد نمی کند بعد از آن تکمیل شده و در نهایت کل ورزشگاه به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در واقع ساخت ورزشگاه با ۴۵ هزار صندلی انجام می شود و بخش عمده طبقه دوم هم تکمیل خواهد شد اما این طبقه برای صندلی نیازمند اعتبار است و امیدواریم این هزینه اختصاص یابد.

وزیر ورزش درباره المپیک ۲۰۱۶ و درصد مدال آوری ورزشکاران ایران ادامه داد: ما باید تا خرداد سال آینده سهمیه لازم در المپیک را دریافت کنیم.

وی گفت: ۸۰ درصد رویدادها انجام شده و ۳۳ سهمیه گرفته ایم که ۲۶ سهمیه مخصوص آقایان و هفت سهمیه برای بانوان بوده است. امیداوریم که در بقیه رویدادها مابقی سهمیه‌ها را نیز از آن خود کنیم.

گودرزی افزود: در هر اتفاق رخ داده در ورزش کشور همه مدیران کنونی ورزش نقش دارند و مسئولیت هر اتفاقی که در این زمینه بیفتد را بر گردن می‌گیریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تا زمان انتخابات فدراسیون فوتبال سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب شود اما این موضوع با قوانین فیفا در تناقض است و اینکه آیا شما به کفاشیان گفته‌اید در انتخابات حضور یابد یا نه، اظهار داشت: من در جایگاهی نیستم که به کفاشیان بگویم در انتخابات بیاید یا نیاید و هرکسی مختار است در این زمینه خود تصمیم گیری کند اگر قوانین کشور و بین المللی اجازه دهد که او یا کسی دیگر در انتخابات کاندید شود آنها می توانند حضور یابند اما من به کسی تکلیف نمی کنم که بیاید یا نیاید.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین