|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۸۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
تیم فوتبال صبای قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه برابر راه آهن تهران بازنده شد.
هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۷ مسابقه به انجام رسید که در یکی از بازی‌ها در قم صبا در خانه مغلوب راه آهن شد.

در این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد تیم راه آهن توانست با یک گل صبا را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند و حساس را در راه بقا در لیگ برتر به حساب خود در جدول رده بندی واریز کند.

تنها گل این بازی در دقیقه ۱۹ روی اشتباه مدافعان صبا در دفع توپ به ثمر رسید و ضربه مسعود حق جو مدافع صبا به قصد دفع، پس از برخورد به سامان آقازمانی دیگر بازیکن صبا به درون دروازه صبای قم غلتید.

بهترین موقعیت‌های صبا در نیمه دوم به دست آمد چنان که ابتدا عبدالکریم اسلامی در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید و فرصت گلزنی مناسبی را از دست داد.

ضربه محمد قاضی نیز چند دقیقه بعد با برخورد به تیرک دروازه به گل تبدیل نشد تا صبا با بداقبالی نیز روبر شود.

حامد لک، مسعود حق‌جو، فیلیپه ماچادو، سامان آقازمانی (۵۵- کریم اسلامی و ۷۷- محمد اوسانی)، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی در این بازی برای صبا به میدان رفتند.

محسن فروزان، فرشاد فرجی، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی‌زاده، حامد زمانی (۸۲- محمدرضا سلیمانی)، بهادر عبدی، حمیدرضا دیوسالار، مهدی حنفی، سید علی فاطمی،   محمد عباس‌زادهزاده (۸۷- مجید حسینی) و آنتوس سولومو ( ۶۵- فرزاد آشوبی) بازیکنان راه آهن را در این بازی تشکیل دادند.

محمد قاضی، فیلیپه ماچادو و فرید بهزادی‌کریمی از صبا و فرشاد فرجی و بهادر عبدی  از راه آهن در این بازی اخطار گرفتند که البته بهادر عبدی با دو اخطار طی ۲ دقیقه از زمین مسابقه اخراج شد.

صبا با این شکست ۲۸ امتیازی و در رده ششم جدول باقی ماند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین