|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۲
کد خبر: ۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
منتقد سینما و تلویزیون، برنامه های تلویزیونی را فاقد جذابیت دانست و افزود باید با استفاده از خلاقیت، مخاطب را متقاعد کرد که برای تماشای یک برنامه پای تلویزیون بنشیند.
«حسین سلطان محمدی» روز سه شنبه به افزایش شبکه های تلویزیونی اشاره کرد و افزود: تصور می کنم تلویزیون پیرو استراتژی رسیدن به استاندارد دیجیتال تا سال 2015 میلادی، به سرعت در حال افزایش شبکه است.

وی ادامه داد: این رسانه امروز بودجه تولید ندارد و برای پرکردن شبکه های خود تحت فشار است.

این منتقد سینما وتلویزیون تاکید کرد: در حالیکه شبکه تماشا، آی فیلم، جام و جم و شما وجود دارند و در حال پخش برنامه هستند، مسوولان تلویزیون شبکه نسیم را راه اندازی می کنند که این امر برگرفته از استراتژی است که پیشتر به آن اشاره کردم.

سلطان محمدی افزود: تنوع شبکه ها و آثار تولیدی تلویزیونی، موجب افت کیفیت آثار شده و بسیاری از شبکه های ایجاد شده نیز بصورت منظم برنامه های خود را نمایش نمی دهند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا شبکه های ایجاد شده در جذب مخاطب در برابر شبکه های ماهواره ای موفق بوده اند یا نه، گفت: معتقدم شبکه های تلویزیونی در این راه هم موفق بوده اند و هم موفق نبوده اند.

این منتقد سینما و تلویزیون ادامه داد: تداخل و بی نظمی موجود در پخش سریال ها و آثار تلویزیونی از شبکه های مختلف به این علت است که زمان رفتن به سمت شبکه های ماهواره ای از مخاطب گرفته شود.

سلطان محمدی افزود: برنامه های تلویزیونی امروز نیازمند جذابیت هستند و می باید با استفاده از خلاقیت، مخاطب را متقاعد کرد که برای تماشای یک برنامه پای تلویزیون بنشیند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین