|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
محمود شهریاری درباره تأسیس تلویزیون خصوصی و مزیت‌هایی که دارد گفت: اگر بخش خصوصی در تلویزیون راه بیافتد، رقابت ایجاد می‌شود و جنب و جوشی هم در رادیو و تلویزیون ما به وجود می‌آید.
این مجری تلویزیون خطاب به مردم اظهار کرد: یادتان باشد در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی به کسانی رأی بدهید که طرفدار تأسیس تلویزیون خصوصی هستند؛ چرا که اگر این بخش وارد شود و نمایندگان روی این مساله خیلی مصر باشند و مصوبه‌ای برای آن داشته باشند، قطعا این مصوبه توسط شورای نگهبان رد می‌شود اما اگر پشت آن اصرار باشد، همین مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیت‌هایی حضور دارند که نسبت به ماجرای تلویزیون خصوصی وقوف کامل دارند، بر این اساس کسانی که مسؤولیت‌های سنگین در این مجمع داشته‌اند به این مسئله رسیده‌اند که ما به تلویزیون بخش خصوصی نیاز داریم.

شهریاری در پایان سخنانش با اظهار امیدواری بر اینکه طرح تأسیس تلویزیون خصوصی تصویب شود، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، آقای هاشمی رفسنجانی در حال حاضر به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با این مساله موافق هستند. همچنین آقای محسن رضایی- دبیر مجمع و در کنارشان آقای احمدی‌نژاد که به تازگی وارد این مجمع شده‌اند.قطعا خلاء تلویزیون بخش خصوصی را احساس می‌کنند، بنابراین مطمئنا این طرح تصویب می‌شود. پس مردم به نمایندگانی رأی بدهند که این مصوبه را در دستور کاری‌شان داشته باشند که شورای نگهبان آن را رد کند و به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود تا ان‌شاالله تصویب شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
0
محمود آقا همان نام محمود آقا برو قانون اساسی را بخوان بعد بگو نپخته حرف نزن مگر کروبی تونست مگه روینیان تونست هیچکس نمی تونست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین