|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
»
روایت "8سال دروغگویی" از نوع کوچک زاده
کد خبر: ۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
«مهدی کوچک زاده» نماینده اصولگرای تهران در مجلس معتقد است :هشت سال دروغگویی زمینه سازی پیروزی « حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری شد.
وی  افزود: من از 10 روز مانده به برگزاری انتخابات، نتیجه حاصل شده را پیش بینی کرده بودم. اتفاقا روی یک دیوار هم این را نوشتم و با یکی از دوستانم در این مورد قرار گذاشتیم (با شوخی) اگر این طور که من می گویم، شد، او همه را شام مهمان کند.

کوچک زاده در پاسخ به این سوال که علت این پیش بینی چه بود، گفت: هشت سال دروغگویی و تهمت زدن و ... زمینه ساز این نتیجه بود. در 8 سال قبل، کسی که موفق شده بود در انتخاباتی با مشارکت 83 درصدی، 24 میلیون رای مردم را به دست آورد، آماج انواع تهمت ها، فحاشی ها و دروغ بستن ها شده بود. کوه هم باشد در مقابل این هجمه شدید، خدشه دار می شود. بنابراین، به احمدی نژاد خدشه وارد شد و این کار به نوعی به پای جریان اصولگرایی نیز گذاشته شد. در نتیجه طبیعی بود کسی که جدای از این اردوگاه معرفی و تبلیغ می شد، مورد اقبال واقع شود.

وی در جواب به این که « این خدشه از طرف برخی از اصولگرایان نیز به احمدی نژاد وارد شد» ، گفت: بله؛ امثال آقایان توکلی و مطهری و دیگران خوب خدمتی به آقای هاشمی کردند اصلا هشت سال پیش که کسی آقای هاشمی را غیراصولگرا نمی دانست و او هم از همان زمان شروع کرد و این ماجراها را تا امروز حمایت و مدیریت کرد.

کم کم فضا را تغییر داد و عده زیادی از کسانی که خود را اصولگرا می دانند وارد مسابقه تهمت زدن و فحاشی به رییس جمهور شدند و هنوز هم رها نمی کنند هنوز هم یکی از افتخارات بزرگ احمدی نژاد را که پیگیری این فرمایش امام بود که ˈ اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شودˈ را به عنوان یک ضعف و خطای دولت قبل معرفی می کنند. اینها مدام با تحریف سخن احمدی نژاد سعی می کنند آن مخالفتی را که در قلبشان نسبت به امام و این جمله که ˈاسرائیل باید از صفحه روزگار محو شودˈ هست را نشان دهند .

این جمله امام است و سوالهای احمدی نژاد در مورد هولوکاست در جهت محقق ساختن آن به شیوه ای کاملا دموکراتیک از طریق شفاف سازی حقیقت و فلسفه وجودی اسرائیل است و متاسفانه برخی دست اندرکاران سیاست خارجی کشور زیر سوال بردن این اقدام ارزشمند را برای خود افتخار می دانند.

کوچک زاده در بخش دیگری از این گفت و گو خاطرنشان کرده که ترجیح می داده اگرجلیلی رییس جمهور نشد، قالیباف بشود.

نماینده تهران در این باره که آیا می پذیرد اصولگرایان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شکست خورده اند، گفت: روحانی حدود 50 درصد رأی آورد که ترکیبی از علما و مراجع و آدم های نماز شب خوان است تا کسانی که می گفتند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران».

از این تقسیم بندیها و ایجاد نفاق و دودستگی متنفرم. یک ذهن باید بیمار باشد که شقوق مختلفی را که ایجاد نفاق و تفرقه می کند، بررسی کرده باشد و این گزینه را مطرح کند که ˈگرچه اصلاح طلبان پیروز نشدند ولی قطعا اصولگرایان شکست خوردندˈ آقای روحانی 50.7 درصد رأی آورده و منتخب رأی دهندگان شده و رئیس جمهور قانونی کشور است. اصولگرا یا اصلاح طلب باید به او کمک کنند تا برنامه هایش برای رفع مشکلات پیش برود. مطرح کردن این حرف ها بعد از چند ماه از انتخابات به نفع کشور نیست.

به اعتقاد من، اگر کسی نخواهد خودش را گول بزند، تحلیل این موضوع واضح و روشن است. آقای روحانی حدود 50 درصد رأی مردم را به دست آورد ، که ترکیبی از علما و مراجع و آدم های نماز شب خوان است تا کسانی که می گفتند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران».
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین