|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
»
با دیدگاههای استالینیستی در کار حزبی آشنا هستم
کد خبر: ۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
همواره هدف و خط فکری مان حمایت از دولت تدبیر و امید و نقد چماق به دستان قم به دست نماست!

مهدی کوچک‌زاده، نماینده مجلس پست جدید وبلاگ شخصی‌اش را به پاسخ دادن به یکی از مطالب "شبکه اطلاع‌رسانی تدبیر و امید" اختصاص داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، کوچک زاده در پاسخ مذکور، نویسنده مطلب مورد اشاره اش را به عدم آشنایی با حدود صلاحیت‌های "روحانیون" و "مجتهدین" و موضوعات "فتوا" متهم و تاکید کرده است: "با نویسنده مطلب، اگر دروغگو و اهل عقده‌گشائی با چماق قلم است کاری ندارم."

این نماینده که پیشتر عضو جبهه پایداری بوده و به گفته خود از این تشکل خارج شده است، در پاسخ به یکی از مخاطبان مطلب اخیر خود که رای او به خاتمی در سال 76 و برگشتن از او در سال های بعد و تکرار همین قصه در خصوص احمدی‌نژاد را یادآوری کرده و دلیل آن را تلویحا ضعف در کار حزبی و تشکیلاتی دانسته بود تاکید کرد که "معنی حزب و رای تشکیلاتی رو هم از دیدگاه یک مسلمان خوب می‌فهمم و با دیدگاههای استالینیستی هم در کار حزبی آشنا هستم."


بدون ارائه توضیحی دیگر، متن پاسخ کوچک‌زاده را عینا برای قضاوت مخاطبان -همان گونه که خواسته است- نقل می‌کنیم:

چماق قلم بالاترین چماقهاست. امام خمینی

شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید در مطلبی تحت عنوان "فتوای جدید نماینده افراطی در باره رهبری" با نقل پاسخ من به کامنت یکی از خوانندگان پست " مسابقه مسابقه" در وبلاگم ، به دلیل بی اطلاعی از مبانی ولایت فقیه و هم چنین عدم آشنایی با نظرات حضرت امام این عبارت من که "مخالفت با ولایت و رهبری با شرایطی معادل ارتداد است" را به طعنه و تمسخر فتوای من عنوان نموده و با بیان اینکه "پیش از این برخی از سیاسسیون افراطی نظراتی را پیرامون اعتقاد به رهبری و ولایت فقیه بیان کرده بودند اما احتمالا این اولین باری است که نماینده افراطی که "روحانی" و "مجتهد" هم نیست، چنین فتوایی را درباره مخالفت با رهبری صادر می کند!"، عدم آشنایی خود را با حدود صلاحیت های "روحانیون" و "مجتهدین" و موضوعات "فتوا" برای خوانندگان روشن نموده است . با نویسنده مطلب، اگر دروغگو و اهل عقده گشائی با چماق قلم است کاری ندارم اما اگر اهل اعتدال است و قصد حمایت از رئیس جمهور را دارد و خود را به ایشان وابسته و علاقه مند می داند وی را ارجاع می دهم به فرمایش حضرت امام در صحیفه جلد 10 صفحه 223 آنجا که می فرماید:

" آقايان بعضيشان مى‏گويند مسئله ولايت فقيه يك مسئله «تشريفاتى» باشد، مضايقه نداريم. اما اگر بخواهد ولىّ، دخالت بكند در امور، نه، ما آن را قبول نداريم- حتماً بايد يك كسى از غرب بيايد دخالت بكند؟!- ما قبول نداريم كه يك كسى اسلام تعيين كرده او دخالت بكند. اگر متوجه به لوازم اين معنا باشند، مرتد مى‏شوند! لكن متوجه نيستند .."

و یا ارجاع می دهم به فرمایش آن روح الهی در صفحه 59 جلد دهم که می فرماید:

" اين منطق، منطق آدم ناآگاه است ،نگوييد ما ولايت فقيه را قبول داريم، لكن با ولايت فقيه اسلام تباه مى‏شود! اين معنايش تكذيب ائمه است؛ تكذيب اسلام است و شما مْن حَيثُ لَايَشْعُر (1) اين حرف را مى زنيد."

ملاحظه می شود که ارتداد در اثر انکار آگاهانه ولایت، نظر امام است نه فتوای من . قضاوت در مورد اینکه من افراطی هستم یا مدعیان طرفداری از رئیس جمهور تحت عنوان "شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید" را به خوانندگان واگذار می کنم.

از رئیس جمهور محترم و اصحاب و مشاوران ایشان هم می خواهم برای جلوگیری از سلب اعتماد مخاطبین، کسانی را که تلاش دارند با رفتار کینه توزانه و بی تدبیر و دور از اعتدال و راه انداختن سایت ها و شبکه های باصطلاح اطلاع رسانی بنفش رنگ شعار اعتدال رئیس جمهور را مخدوش کنند و جو بی اعتمادی و دشمنی را دامن بزنند از خود برانند و از آنان برائت جویند.

متاسفانه سایت یکی از نمایندگان سابق مجلس ، نیز به نقل از همین شبکه باصطلاح اطلاع رسانی این مطلب را نقل کرده و وقتی به ایشان اطلاع داده شد اظهار داشت از درج چنین مطلبی در سایت شخصی اش بی خبر است!!! و قول تصحیح داد.




پاسخ "تدبیر و امید" :
با توجه به دلسوزی نماینده تهران برای شعار اعتدال! و توصیه به رئیس جمهور محترم و مشاوران ایشان، جناب کوچک زاده را به مرور این یادداشت که در روز افتتاح شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به قلم مدیرمسئول نوشته شده بود ارجاع می دهیم . در این نوشته به صراحت عنوان شده بود که این رسانه بر خلاف دیگر رسانه های نوپای حامی دولت که به هر طریقی سعی دارند خود را منصوب به مسئولین و چهره های شاخص دولت تدبیر و امید نمایند، هیچ وابستگی نداشته و به صورت کاملا مستقل اداره می شود .
البته همواره هدف و خط فکری مان حمایت از دولت تدبیر و امید و نقد چماق به دستان قلم به دست نماست!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
0
به نظرم اگر کوچک زاده این یادداشت رو اول سایتو خونده بود اون پاراگراف آخرو نمی نوشت . البته منم نخونده بودم الان خوندم و خوشم اومد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
1
در زمان‌های قدیم در دربار پادشاه، جارچی کار می‌کرد که وظیفه‌اش این بود که در سطح شهر جار بزند و اخبار را به مردم برساند. او هر روز صبح اخبار دروغی را در سطح شهر جار می‌زد و عصر تکذیبیه‌ی آن را جار می‌زد. مثلا صبح‌ها جار می‌زد که قصد داریم به کشور همسایه حمله کنیم و عصر جار می‌زد که عده‌ای جنگ طلب قصد حمله به کشور همسایه را داشتند. پادشاه او را از این شغل اخراج کرد. اما او باز هم هر روز در سطح شهر جار می‌زد و اخبار دروغ را پخش می‌کرد.
وقتی جارچی‌های دیگر اخبار او را کذب می‌خواندند او آن‌ها را جاسوس کشور همسایه می‌خواند و در ملا عام به آن‌ها توهین می‌کرد. بار‌ها با الفاظ رکیک دیگران را تمسخر کرده بود اما در برابر انتقاد موضع می‌گرفت و مظلوم نمایی می‌کرد.
در نهایت این جارچی به این نتیجه رسید که نانش آجر شده است، لباسش را عوض کرد و با لباسی نو به نمایندگی مجلس در آمد و تا ابد به مردم ظلم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین