|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
تری 35 ساله که همیشه به این باشگاه وفادار بود، نامه غم‌انگیزی را برای ادای احترام به هواداران و خدافظی با آنها نوشت که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت.
کاپیتان تیم فوتبال چلسی در سال 1998 میلادی به استمفوردبریج رفت تا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را آغاز کند.

تری 35 ساله که همیشه به این باشگاه وفادار بود، نامه غم‌انگیزی را برای ادای احترام به هواداران و خدافظی با آنها نوشت که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت.

متن نامه به این شرح است:

"صادقانه بگویم، هفته گذشته پیش از بازی با آرسنال متوجه شدم که در پایان فصل قراردادم تمدید نخواهد شد. این آخرین حضورم در جام حذفی انگلیس است؛ بنابراین می‌خواهم به یاد ماندنی باشد. فصل بزرگی برای من است و می‌خواهم تمام تلاشم را به کار بگیرم، نه تنها در این مسابقات، بلکه در لیگ برتر. به لحاظ روانی با آن کنار آمده‌ام. باید به آینده فکر کرد.

آنها به من گفتند وقتی سرمربی جدید بیاید، ممکن است اوضاع تغییر کند. آن موقع چیزی مشخص نبود. باید تلاشم را مانند تمام ماه‌های ژانویه گذشته انجام می‌دادم. اما متاسفانه همان زمان همه چیز مشخص شده بود. مثل اینکه قرار نبود پایان خوشی در انتظار من باشد". متوجه شدم که در استمفوردبریج کفش‌هایم را آویزان نمی‌کنم و این اتفاق در جای دیگری رخ خواهد داد. چند روز طول کشید تا با این موضوع کنار بیایم.

اما همان طور که گفتم، پیش از بازی با آرسنال می‌دانستم. با این حال تأثیری در عملکرد، نحوه تمرین کردن و آنچه سعی می‌کنم برای این باشگاه بدست بیاورم، نخواهد داشت. می‌خواهم برای چلسی سنگ تمام بگذارم و با رضایت صد درصدی خداحافظی کنم.

من در مورد بازگشتم و خداحافظی در استمفوردبریج با سران چلسی صحبت کردم. اما صعود در جدول از همه چیز برایم بیشتر اهمیت دارد. در 4 یا 5 بازی ابتدایی فصل احساس کردم خوب بازی نمی‌کنم، درست مثل باقی اعضای تیم. عملکردمان گویای این موضوع بود. اما از آن لحظه به بعد همه ما به جایگاه همیشگی‌مان بازگشتیم. سرمان را پایین انداختیم و متمرکز شدیم.

وداع غم انگیز اسطوره چلسی/ متن کامل نامه خداحافظی جان تری + عکس

چلسی ادامه خواهد داشت. هیچ بازیکنی بزرگتر از این باشگاه نخواهد بود. ایده‌آل من ادامه کار در این باشگاه بود اما چلسی در جهت دیگری به حرکت خود ادامه خواهد داد. مطمئن هستم که یک یا دو مدافع وسط درجه یک به استمفوردبریج می‌آیند. می‌خواهم سال‌های آینده به همراه بچه‌هایم به این باشگاه بیایم، اما متاسفانه در جایگاه تماشاچیان خواهم بود. دوست دارم حال تیم خوب باشد. فصل آخر من است و می‌خواهم به صدر جدول بازگردم.

من نمی‌خواستم برای باشگاه دیگری در لیگ برتر بازی کنم. انجام این کار در توانم نبود. نمی‌خواستم این گونه چنین مصیبتی را برای هواداران به ارمغان بیاورم. مطمئناً جای دیگری خواهم بود. نمی‌دانم کجا، این را به مسئولان می‌سپارم اما تیمی در لیگ برتر انگلیس نیست.

مدیر برنامه‌هایم در ژانویه با من تماس گرفت و این موضوع را به من گفت. مسئولان باشگاه هم جلسه‌ای برگزار کردند و این خبر بد را به من دادند. ممنون آنها هستم که با من رو در رو شدند.

احساس می‌کنم تازه جوان شده‌ام و هنوز عالی بازی می‌کنم. چند سالی پیش رو دارم و به جای دیگری می‌روم".



منبع: میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین