|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
در پی درگذشت یداالله نجفی، دست‌اندرکاران فیلم‌های محمد (ص)، فروشنده و دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر پیام‌های تسلیتی منتشر کردند.
شرکت سینمایی نور تابان تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم سینمایی محمد رسول الله درگذشت یداالله نجفی صدابردار این فیلم را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت شرکت سینمایی نور تابان آمده است:«یدالله نجفی از جمله صدابرداران سینمای ایران بود که حرفه خود را جدی می‌گرفت و برآن تسلط داشت.نجفی در ساخت فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) نقش پررنگی داشت و یکی از دلایل اصلی کیفیت خوب صدای این فیلم زحمات شبانه‌روزی وی درصدابرداری است.

اخلاق و رفتار دوستانه مرحوم نجفی در زمان ساخت فیلم محمد رسول الله زبانزد همه همکاران و دوستانش بود و سفر وی به دیار باقی برای همه ما بسیار تلخ و دردناک است.

شرکت سینمایی نور تابان به نمایندگی از سازندگان و همه عوامل فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) درگذشت یدالله نجفی را تسلیت می‌گوید واز خداوند متعال برای بازماندگان وی صبرجمیل مسالت می‌کند.»

گروه فیلم سینمایی "فروشنده" اصغر فرهادی در متن پیامی جداگانه آورده‌اند:

«آقای نجفی نازنین،

باورمان نمی‌شود. دور هم جمع شده‌ایم و در جستجوی محزون ترین کلماتیم برای نوشتن آگهی فوت تو... هر روز می‌آمدی، بی‌هیچ تاخیری. دیروز دیر کردی... نیامدی... هنوز چشم به در داریم. جایت خیلی خالی ست و ما همه دلتنگت شده‌ایم.»

پیام تسلیت دبیر جشنواره فیلم فجر به مناسبت درگذشت یدالله نجفی

در پی درگذشت یدالله نجفی صدابردار پیشکسوت سینمای ایران، دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام محمد حیدری به شرح زیر است:

«نوشتن از مرگ در روزهای پر تکاپوی سینمای ایران کار ساده‌ای نیست اما در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز تسلیم نیست. خانواده سینمای ایران در روزهای منتهی به بزرگ ترین جشن‌اش داغدار دو تن از اعضای خود شد. هنوز خبر کوچ فریبرز صالح در گوش مان بود که خبر تاسف برانگیز هجرت نابهنگام یدالله نجفی از راه رسید. صدابردار کهنه‌کاری که سال‌ها با عشق وصف نا پذیری به این هنر خدمت کرد و آثار ماندگاری را از خود باقی گذاشت. سینمای ایران این دو عزیز را فراموش نخواهد کرد و برای همیشه قدردان زحمات شان خواهد بود.

از خداوند منان برای این هنرمندان با اخلاق علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل خواستارم.»

به گزارش ایسنا، یدالله نجفی صدابردار سینمای ایران به دلیل سکته قلبی درگذشت و فردا 5 بهمن ماه مراسم تشییع این هنرمند از خانه سینما خیابان وصال برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین