|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
مدیر اجرایی کرمان موتور گفت: میزان تولیدات این شرکت در مقایسه با سال گذشته حدود 175 درصد افزایش داشته است.
به آذین قره داش در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه خطوط  تولید این مجموعه براساس تولید سالی 50 هزار دستگاه خودرو طراحی شده است، گفت: تولید محصولات لیفان در کرمان موتور با تولید روزانه 20 دستگاه خودرو آغاز شد. در حال حاضر به تولید روزی 90 دستگاه رسیدیم و برنامه این شرکت این است که با تولید روزانه 100 دستگاه خودرو ،در شش ماهه دوم سال جاری به تولید 25 هزار دستگاه برسیم که در این صورت به ظرفیت اسمی شرکت نزدیک شویم.

مدیر اجرایی کرمان موتور افزود: در سال گذشته میزان تولید مجموعه کرمان موتور 800 دستگاه در ماه بود که این تعداد به 2200 دستگاه در ماه افزایش یافته است. این روند نشان می دهد تولید شرکت به صورت ماهانه 175درصد افزایش  یافته است.

وی تصریح کرد: از فروردین ماه سال جاری میزان تولید خودرو در این مجموعه به صورت ماهانه 200 تا 300 دستگاه افزایش داشته است، همچنین از کل سبد محصولات شرکت، 90 درصد به محصولات خانواده لیفان و 10 درصد به خودروهای JAC اختصاص دارد.

همچنین در این نشست، امیرحسین یزدانی، مدیر سازمان فروش کرمان موتور نیز با اشاره به اینکه افزایش میزان تولید محصولات شرکت باعث افزایش ظرفیت اشتغال زایی صنعتی در منطقه شده است، ادامه داد: در ماه مشابه در سال قبل 850 نیروی متخصص در مجموعه شرکت مشغول به کار بودند، که اکنون این تعداد به 1200 نفر رسیده اند و این برای ساکنان بومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: فروش تولیدات این شرکت در مقایسه با دو سال گذشته، سه برابر افزایش داشته است، چرا که شرکت کرمان موتور شبکه فروش،‌توزیع و خدمات پس از فروش خود را گسترش داده است به طوری که شمار نمایندگی های این شرکت از 30 نمایندگی به بیش از 80 نمایندگی افزایش یافته است.

یزدانی افزود: گزارش‌های نهادهای مرجع نشان دهنده آن است که در دو سال گذشته کیفیت محصولات شرکت روند صعودی داشته است و از نظر خدمات پس از فروش جزو پنج شرکت برتر هستیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین