|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
یونسی معتقد بود «افراط و تفریط بستر نفوذ دشمن است»، اظهار داشت: هرجا جریان تندرویی ایجاد می شود، سیستم های اطلاعاتی دنیا به راحتی درون آنها نفوذ می کنند.
حجت الاسلام علی یونسی گفت: بعضی از جریان‎های تندرو داخلی نگرانی از ازدیاد ثبت نام‎ها را به مسئولین القا کرده و ذهن این مسئولین را آلوده کرده‎اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلیت‎های قومی و مذهبی، صبح امروز مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود و ضمن بازدید از خبرآنلاین به سوالاتی پیرامون «نفوذ»، «انتخابات» و «مسائل امنیتی» پاسخ داد.

او که معتقد بود «افراط و تفریط بستر نفوذ دشمن است»، اظهار داشت: هرجا جریان تندرویی ایجاد می شود، سیستم های اطلاعاتی دنیا به راحتی درون آنها نفوذ می کنند.

یونسی در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد: البته وقتی گفته می شود مراقب نفوذ باشید، منظور نفوذ دشمن است. جریان های داخلی ما نفوذی نیستند. بايد مراقبت نفوذ آمریکا و اسرائیل بود.

دستیار ویژه ریس جمهور در امور اقلیت ها با ابراز تاسف از اينکه از «نفوذ» سواستفاده می شود، گفت: بعضی از مقامات مسئول در انتخابات به جای اینکه از افزایش تعداد ثبت نام ها ابراز شادماني کنند؛ اعلام کردند که چرا این همه افرد ثبت نام کردند! در حالی که این یک نقطه قوت است.

وی افزود: بيم توطئه و نگرانی از اين موضوع را برخي جریان های تندرو داخلی خودمان راه انداخته و  به مسئولین القا کرده و ذهن این آنها را آلوده کرده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین