|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۷۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
صحبت های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری هنوز جای امید را دل‌های بسیاری از مردم باز گذاشته است که نهایتا شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت در شورای نگهبان حق را به حق دار برسانند که من در این زمینه بسیار امیدوار هستم .
بعد از اعلام رد صلاحیت ها واکنش های متفاوتی از داوطلبین و مقامات مشاهده شد و برخی معتقد بودند این موضوع نمی تواند عینیت بخش توصیه های مقام معظم رهبری باشد.

 در این راستا حجت الاسلام غرویان به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت : زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند مخالفین من و مخالفین نظام هم بیایند در انتخابات شرکت کنند یک احساس خوش و یک امیدواری پدید آمد و افراد بسیاری که در دوره‌های قبل در انتخابات شرکت نمی کردند نیز پا در میدان گذاشتند .  

وی ادامه داد : رئیس جمهور محترم هم فرمودند که من از همه اختیاراتم استفاده می کنم تا نهایتا آنهایی که رد صلاحیت شده‌اند اما به نظر می رسد می توانند در صحنه بمانند اینها برگردند و تائید صلاحیت شوند. 

وی افزود: صحبت های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری هنوز جای امید را دل‌های بسیاری از مردم باز گذاشته است که نهایتا شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت در شورای نگهبان حق را به حق دار برسانند که من در این زمینه بسیار امیدوار هستم . 

غرویان در پاسخ به این سوال که چقدر آقای روحانی قادر هستند در این زمینه نقشی داشته باشند گفت : به هر حال آقای روحانی منتخب مردم و ملت هستند ،لذا به عنوان پاسدار قانون اساسی می تواند به این موضوع ورود پیدا کند؛ البته ناگفته نماند شورای نگهبان نیز پاسدار قانون اساسی است و از آنجایی که اختلاف در مصداق است و نه اصول به نظر می رسد آقای روحانی بتواند شورای نگهبان را قانع کند تا مصداق تائید صلاحیت افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: بنده به این موضوع بسیار امیدوار هستم و فکر می کنم تایید صلاحیت شدگان بیش از 50 درصد خواهند شد. 

محسن غرویان در مورد شایعاتی که در رابطه با تائید یا رد صلاحیت سید حسن خمینی مطرح می شود که  : به شایعات نباید توجه کرد متاسفانه خبرهای دروغین و شایعات در کشور ما از حد گذشته و بی اعتمادی عجیبی را در میان مردم ایجاد کرده است؛ اما من خبرهای مثبتی شنیده ام که ایشان تائید صلاحیت شده اند و می شوند. امیدواریم به زودی تائید صلاحیت اعلام شود. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین