|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۷۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
این مسائل بسیار ظریف و حساس است و در تمام جوانب باید حق‌الناس رعایت شود. دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، سپاه همه باید به این موضوع حساس باشند و نهایتاً شورای نگهبان باید شرعا نظر دهد، همه ما مسئولیم و هیچ چیز از ما سلب مسئولیت نمی‌کند.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در اجلاس استانی نماز که با حضور استاندار برگزار شد، با انتقاد به آمار ردصلاحیت‌ها، گفت: در بحث‌های انتخاباتی باید حکیمانه‌تر رفتار کنیم.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان با قابل توجیه ندانستن برخی رفتارهای انتخاباتی گفت: برخی بداخلاقی‌ها در برگزاری انتخابات قابل دفاع نیست و باید اصلاح شود چرا که به گفته رهبری آرای مردم حق‌الناس است.

وی با اشاره به نتایج اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، گفت: آمار سنگینی در استان مشمول رد یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند، عدم احراز یعنی چه؟ این اعداد و رقم، یکی و دو نفر که نیست. صلاحیت 40 درصد افراد احراز نشده است. اگر برای بررسی به زمان نیاز دارید اعلام کنید و عدم احراز صلاحیت‌ها را بررسی و برای آن تدبیر کنید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: عدم احراز صلاحیت یعنی ردصلاحیت و این بازی با آبروی افراد است و شما در تشخیص این موضوع مسئول هستید.

امام جمعه اراک بیان کرد: عدم احراز صلاحیت افراد باید بررسی شود اگر پس از بررسی از 40 درصد صلاحیت 20درصد احراز شد از فشار روحی و روانی به همه اقشار، خانواده‌ها و روحانیت و طرفداران کم می‌کند و همچنین از نظر بین‌المللی نیز دشمنان کمتر فرصت بهانه‌جویی علیه نظام را پیدا می‌کنند.

وی گفت: این مسائل بسیار ظریف و حساس است و در تمام جوانب باید حق‌الناس رعایت شود. دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، سپاه همه باید به این موضوع حساس باشند و نهایتاً شورای نگهبان باید شرعا نظر دهد، همه ما مسئولیم و هیچ چیز از ما سلب مسئولیت نمی‌کند.

امام جمعه اراک گفت: آبروی مؤمن در اسلام از همه چیز مهمتر است و باید حفظ شود. حرمت آبروی مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
5
طیّب الله تعالی أنفاسکم الزّکیّه

إن شاءالله تعالی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین