|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" اظهار کرد: در ادامه دو همدست دیگر وی نیز شناسایی،‌ دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" گفت: سه نفر که 15 ساله قبل هنگام سرقت اقدام به قتل یکی از شهروندان در اطراف شهرستان "داراب" کرده بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "فرج رستمی"اظهارداشت: در آبان  ماه سال 1379 گزارش قتل مردی 37 ساله در روستای "مروارید" این شهرستان به پلیس 110 اعلام که ماموران پس از بررسی صحنه جرم در این خصوص پرونده تشکیل پرونده و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیقات انجام شده و دست یابی به سرنخ هایی در خصوص این پرونده پس از گذشت 15 سال در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان "داراب" ابتدا یکی از افرادی که در این قتل نقش داشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" اظهار کرد: در ادامه دو همدست دیگر وی نیز شناسایی،‌ دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال منتقل شدند.

سرهنگ "رستمی" افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به جرم خود اقرار و بیان کردند؛ پانزده سال پیش هنگامی که چهار نفر بودیم شب به انگیزه سرقت با مقتول به نام "ب – ک" در گیر و وی را با اسلحه کلاش به قتل رساندیم.

وی گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و تلاش جهت دستگیری دیگر متهم متواری ادامه دارد.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین